Sunday 5 June 2011

TESTIMONI PENGGUNA




Nor Bt. Ahmad, 33 Tahun.
Masalah : Asma dan Penat
Produk yang diambil : Oxy-PI dan Amazing
Semasa menziarahi adik saya di Kajang, tiba-tiba saya susah bernafas dan kepenatan. Bapa saudara memberi Oxy-PI dan Amazing. Tidak sampai 5 minit, asma saya hilang. Hebat sungguh ...!! Kini saya terus mengamalkannya.

M. Hanip B. Ramli, 24 Tahun.
Masalah : Patah dan luka kemalangan.
Produk yang diambil : Amazing dan Oxy-PI.
Kecederaan akibat kemalangan, kaki sebelah kanan patah dan terpaksa dipasangkan besi sokongan, namun pulih dalam masa 2 bulan berkat mengamalkan penggunaan produk DCL.

Azmi B. Abd. Aziz, 43 Tahun.
Masalah : Sakit Lutut, Migrain dan Sakit pinggang.
Produk yang diambil : Red Guara Cafe
Apabila saya mengamalkan produk DCL Red Guara Cafe, Badan saya ringan, sakit lutut saya beransur pulih, migrain saya hilang, sakit pinggang saya sembuh sama sekali.

M. Nur Finan, 20 Tahun.
Masalah : Jerawat
Produk yang diambil : D’Laila 2 in 1
Masala jerawat pada muka telah hilang setelah menggunakan produk ini, dan terbukti ia berkesan.

Ahmad Mizwar Akhbar, 6 Tahun.
Masalah : Kudis buta.
Produk yang diambil : Inte-Cleanse, ry-Illex, Amazing, Oxy-PI, D-Brain dan D-Bless
4 tahun menderita kudis buta dikaki dan tangan.
Pelbagai usaha dilakukan untuk mencari penawar, sehinggalah diperkenalkan dengan produk istimewa ini, terbukti berkesan , 6 hari penggunaannya, kudis ini mulai kering dan hilang. Terima kasih DCL.

Uwais B. Firdaus, 1 Tahun.
Masalah : Masalah Pernafasan, Selsema dan Sembelit
Produk yang diambil : Amazing, NigElla dan D~Brain
Uwais merupakan bayi 'premature', sejak dilahirkan beliau mengalami masalah pernafasan sehingga berumur setahun. Uwais sentiasa selsema dan nafas berbunyi, seolah-olah asma dan saya tidak mahu terlalu bergantung kepada ubat selsema kerana takut kesannya kurang baik untuk kanak-kanak kecil. Saya diberitahu bahawa ada kemungkinan bila Uwais besar nanti akan mendapat lelah.
Saya dicadangkan memberi Uwais minum Amazing + D~Brain + NigElla serta sapukan NigElla pada hidungnya.
Alhamdulillah, kini Uwais tidak mengalami sebarang masalah lag

0 comments:

Post a Comment